martedì 10 luglio 2012

Graduated!

Finally after five years of scientific high school (that wasn't at all for me because I like arts and literature) I am free. It's like I served my sentence.

From this experience I learned that I won't study scientific subjects anymore.
Now I am going to dress up for a dinner with my boyfriend's relatives (I am so late!)

PS. I swear this won't be another blog that I open in Summer and leave in Winter because I have no time to update it.
:D
------

Finalmente dopo cinque anni di liceo scientifico (assolutamente inopportuno per un animo artistico-letterario come il mio) sono una persona libera. Della serie: "ho scontato la mia pena."
Da questa esperienza ho imparato che non devo necessariamente avere più niente a che fare con discipline scientifiche.
Ora vado a prepararmi per una cena con la famiglia del mio ragazzo(sono in ritardassimo!).

Ps. Giuro che questo non sarà l'ennesimo blog che apro d'estate e che poi d'inverno viene abbandonato perchè non ho il tempo di fare niente.
:D

Nessun commento:

Posta un commento