martedì 9 luglio 2013

Party on the beach

Fabio, Davide and me.


Even if I hate the sea and the beaches I couldn't avoid Davide's birthday party on the beach, because he is my brother's best friend and almost one of our family.

I decided to wear something special, like my new white lace dress from H&M with Chiara Ferragni's blue lace Superga, which I am totally obssessed with (and you can see on my Instagram).


As you may know I love photography so I took the opportunity to take some pictures to the sunset and the beach.
Also, you can put a "like" on Giorgia Faranda - Photography if you want to see more pictures taken by me. Thanks to whoever supports me!!
By the way, for those interested, the pictures where taken at Trampolino (Bari).


--------------

Nonostante odi il mare e le spiagge non potevo dire di no alla festa sulla spiaggia per il compleanno di Davide, il migliore amico di mio fratello che, ormai, è diventato uno di casa.
Essendo una festa sulla spiaggia ho voluto indossare qualcosa di speciale: il mio nuovo vestito di pizzo bianco di H&M, abbinato alle Superga celesti di Chiara Ferragni, che adoro e metto ogni giorno (e che potete vedere in foto sul mio Instagram).

Come sapete mi piace fotografare, quindi ho colto l'occasione per fare qualche scatto al tramonto e alla spiaggia.
Inoltre potete cliccare "mi piace" alla pagina in cui raccolgo i miei scatti: Giorgia Faranda - PhotographyGrazie a tutti quelli che lo faranno!!
Se può interessare, le foto sono state scattate al Trampolino (Bari).












Nessun commento:

Posta un commento