mercoledì 21 agosto 2013

Damn you Blogger




Big HI to my readers! My new Paris inspired header is too cute, isn't it? I've made few changes to my blog and I also changed my Blogger URL: now is only giohberry.blogspot.com, remember that! I know I say it once a mounth, but I swear I won't change my URL again!



My old nickname is Gioh (creative short form of Georgia) and so there is the "giohberry", a nickname that I've been using on socials that I invented when I had my first Blackberry (I was so in love with it!!).  I suppose I won't change this URL again because "giohberry" is very personal and I have been using it on Twitter for ages.

Anyway I am really sorry I am always changing my URL, but since every frigging URL on Blogger is taken yet I am never happy with what I choose. Plus, I made some researches and I discovered that no way Blogger deletes a blog! That's unbelievable! So there might be a blog, with only one single post, that hasn't been used since 2001 and is not going to be deleted (like this blog)! What annoys the most is that this BITCH might have got the URL that you would like for your blog (which you are currently using). I hate this and I also thought to move this blog to Wordpress, which I eventually didn't. 

Has anyone of you ever had problems with URLs or nicknames taken yet? Were you happy with what you eventually chose? I do hope that even if you all don't comment my blog you think about what I write (let me hope or it will be really depressing!).

Cheeeeers

---------------

Un grande CIAO ai miei lettori! Vi piace il nuvoo header ispirato a Parigi? Ho apportato qualche modifica al blog e ho anche modificato l'URL del blog: adesso sono solo giohberry.blogspot.com, ricordatelo! So che ripeto questa cosa una volta al mese, ma giuro davvero che non cambierò di nuovo l'URL del blog!!
Il mio vecchio nickname è Gioh (abbreviazione creativa di Giorgia) e da Gioh deriva "giohberry", un nickname che ho inventato quando ho avuto il mio primo Blackberry (ero fierissima!). Penso che non cambierò ancora l'URL perchè uso questo nick su Twitter da un po'.

Ad ogni modo mi dispiace davvero cambiare l'URL, però ogni cavolo di nome su Blogger è già preso e non sono mai contenta di quello che scelgo! Ho anche fatto delle ricerche e ho scoperto che in nessun caso Blogger cancellerà un blog! Non è giusto! Per esempio ci sono blog con un solo post che non vengono usati dal 2001 e che non saranno mai cancellati (proprio come questo blog)! Quello che scoccia è che magari questi stronzi hanno il nome che vorresti dare al tuo blog (che invece è in attività)! Questa cosa di Blogger non mi piace per niente, infatti ho anche pensato di trasferirmi su WordPress (possibilità alla fine bocciata)!

Avete mai avuto problemi con URL e nickname già usati? Siete stati soddisfatti dell'alternativa che poi avete scelto? Spero vivamente che anche se non commentate il mio blog riflettiate su quello che scrivo (altrimenti sarebbe davvero deprimente!).

Bacibauu

Nessun commento:

Posta un commento