giovedì 1 agosto 2013

Daughter of capitalism



In this period of financial crisis not everybody is lucky enough to go on holiday. But is going on holiday really necessary nowadays? Personally I don't think so..



If I could choose between a holiday and the new iPad I would certainly choose the Apple item: I would never spend money in something that is not going to last and I don't see why people leave to mean holidays.
Plus, I need everything to be perfect, from the destination to the hotel (please don't call "hotels" those which don't have a pool!!). In fact if I had the chance to go to New York I would definitely go!
I am the daughter of capitalism, spoilt and material.
Lots of my followers would probably kill me but I think we live in a world where you just can't go on holiday if you don't jave a good camera - or at least share only HQ pictures!

----

Figlia del capitalismo.

In tempi di crisi non tutti sono così fortunati da permettersi di andare in vacanza. Ma di questi tempi andare in vacanza è veramente necessario? Non direi.
Se potessi scegliere tra una vacanza e il nuovo iPad sceglierei sicuramente il prodotto di Apple: non spenderei mai soldi in cose che non durano e non capisco perchè la gente parta per vacanze mediocri.
Inoltre ho bisogno che tutto sia perfetto, dalla destinazione all'hotel (e non chiamate "hotel" quelli che non hanno la piscina!!) . Infatti se avessi la possibilità di andare a New York andrei sicuramente.
Sono la figlia del capitalismo: viziata e materialista.
Probabilmente moltri dei miei lettori vorranno uccidermi, ma penso che viviamo in un mondo dove non ha senso andare in vacanza se non hai una buona macchina fotografica - o almeno non postate sui social le vostre foto se non sono in HQ!

Nessun commento:

Posta un commento