martedì 1 ottobre 2013

Military Fit Boxe


I have joined Villa Camilla, one of the biggest sport centres in my city. I can go whenever I want to the gym, the pools and I can choose among a lot of courses like pilates, fit boxe, zumba, tone up, body step and so many others!



I have always wanted to do Pilates because I love Megan Fox and she does that, but I do really need to lose weight so I need something more lively.
Yesterday I tried military fit boxe and I liked it a lot, bacause it makes you burn a lot of calories: they make you run, punch the bag and things like that. Today I am trying fit boxe which I think it must be more punchings and less run.
Anyway I do really like Villa Camilla and I hope I will be able to spend a lot of time there (despite university) because I am making my body my number one priority: I want the perfect body to fit in the clothes that I love!

--------

Mi sono iscritta a Villa Camilla(ricordate?), uno dei centri sportivi più grandi della mia città. Il mio abbonamento prevede plaestra e piscine illimitate e poi un corso che posso scegliere tra pilates, fit boxe, zumba, tone up, body step e tantissimi altri!
Da sempre voglio fare pilates perchè Megan Fox, che io amo, fa quello. Il problema è che a differenza sua ho bisogno di perdere qualche chiletto perciò ho bisogno di un'attività che mi faccia bruciare.
Ieri ho proivato military fit boxe e mi è piaciuto, perchè appunto fa bruciare un sacco: abbiamo corso, preso a pugni il sacco e cose del genere. Oggi proverò fit boxe, che credo sia meno corsa e più pugni.
Mi piace tantissimo Villa Camilla e spero di avere il tempo di frequentarla nonostante la mia persecuzione, alias l'università. Sto facendo del corpo la priorità numero uno perchè voglio il fisico perfetto: voglio poter indossare liberamente i vestiti che amo!

Nessun commento:

Posta un commento