domenica 6 ottobre 2013

Motherfucking shopping


What I chose to wear.
FINALLY I had the occasion to rush to the city centre and going shopping.
My friend Monica asked me to be her photographer for an event at Trussardi and I desperately needed something proper to wear.



I got inspired by Tru Trussardi's fall/winter collection and I chose a transparent black dress by Zara. I also bought a new trench from Stradivarius, a pair of ballerinas from Primadonna and a few new tights from Calzedonia.
I saw a lot of interesting things downtown and I am planning to go there as soon as possible. I have been really missing the feeling of tiredness that you get when you walk too much! When I got home I only wanted to sleep, but the day hadn't already started!
After the event (I cannot wait to tell you about!!) I was so tired that I couldn't feel my feet anymore, but it was the last day at home of my boyfriend's brother (he is leaving to study in another city) and I couldn't avoid saying goodbye to him! I spent the evening with them watching Roma - Inter or something like that (I didn't really pay attention, haha!).
It was a verrrrry tiring but gorgeous day.

--------

FINALMENTE ho avuto l'occasione per precipitarmi in centro e fare shopping. La mia amica Monica mi ha chiesto di essere la sua fotografa all'evento di Trussardi (non vedo l'ora di potervene parlare!) e avevo un bisogno disperato di qualcosa di appropriato da insssare. M sono ispirata alla collezione fall/winter di Tru Trussardi e ho scelto un vestito nero trasparente di Zara. Ho comprato anche un trench da Stradivarius e un nuovo paio di ballerine da Primadonna - sapete che non uso mai i tacchi perchè divento troppo alta.
Ho visto tante cose bellissime e penso di tornarci presto. Mi sono resa conto che mi mancava il senso di stanchezza di quando hai camminato a lungo.
Quando sono arrivata a casa volevo solamente riposarmi e invece la giornata non era ancora iniziata!
Dopo l'evento (non vedo l'ora di potervene parlare!) ero così stanca che non mi sentivo più i piedi, però, siccome ieri era l'ultimo giorno a casa del fratello del mio ragazzo, non potevo non salutarlo e quindi ho passato la serata a casa loro a vedere Roma - Inter o qualcosa del genere (non ho seguito granchè, haha!). E' stata una giornata molto stancante ma davvero incredibile.

Nessun commento:

Posta un commento