domenica 13 ottobre 2013

Ordinary night out


From my Instagram.
Yesterday night was quite ordinary: we went to eat out and took my boyfriend's big dog out.



I tried to eat healty, in fact in the restaurant I ordered a salad, but then we decided to go to Telebari, which is one the best places in my city if you want some good ice cream. My favorite ice cream flavors are Kinder and whipped cream, and I coudn't resist them. At this point was it worth it to take a salad earlier? I thought it was Saturday so that was no big deal, especially if you consider that some nutritionists make their patients eat pizza on Saturdays, because it is like their "day off". I will pay more attention on what I am eating today. :)
Yesterday night I was wearing a brown sweater by Tezenis, ripped leggins from Calzedonia (my new obsession) and a pair of old pink and green Converse, that I usually don't wear anymore, but yesterday matched very well with my new sweater.


--------

Ieri sera è stata una serata molto ordinaria: abbiamo cenato fuori e abbiamo portato giù il cane enorme del mio ragazzo.
Ho provato a mangiare cose sane, infatti all'inizio nel ristorante ho ordinato un' insalata, però poi abbiamo deciso di andare a Telebari, che è uno dei posti migliori nella città se vuoi un buon gelato. I miei gusti preferiti per il gelato sono Kinder e panna, e non ho resistito.. a questo punto valeva la pena di prendere l'insalata prima? Ho pensato che era Sabato quindi potevo anche farmi quella concessione, anche perchè i dietologi il sabato sera fanno mangiare la pizza ai loro pazienti, perchè è considerato un pò come "giorno di riposo". Starò sicuramente molto attenta a quello che mangerò oggi. :)
Ieri sera indossavo un maglione marrone di Tezenis, ripped leggins di Calzedonia (la mia nuova osssessione) e un paio di vecchie Converse rosa e verdone, che non uso praticamente mai, ma ieri stavano particolarmente bene con quel maglione.

Nessun commento:

Posta un commento