mercoledì 4 dicembre 2013

Yesterday at work



Yesterday I have been working all day at the Palace Hotel in Bari as a hostess for the event "Adristorical Lands", a meeting for all the representatives of the Adricatical lands involved in this project by the European Union - you can visit their website HERE.
The work wasn't stressful because I had to smile, to register the guests, to do some commissions and sometimes to talk in English for the foreign guests.. nothing compared to my Roman History exam that I am revising.
I will be again at the Palace Hotel next Thursday and I think I will bring my Roman History book with me to revise when I won't have nothing to do.
I can't wait to finish university to work and to take part, hopefully not as a hostess, in events like this one. :)
-----

Ieri sono stata all'Hotel Palace tutto il giorno per lavorare come hostess dell'evento Adristorical Lands, un meeting a cui hanno preso parte tutti gli enti che partecipano al progetto dell'Unione Europea per promuovere le terre del bacino Adriatico - potete visitare il sito QUI.
Il lavoro non è stato stressante perchè mi occupavo di registrare gli ospiti, sorridere, prendere adesioni, fare commissioni varie e a volte parlare in inglese per gli ospiti stranieri.. niente in confronto all'esame di Storia Romana che sto preparando.
Sarò impegnata nuovamente al Palace il prossimo giovedì e penso che mi porterò il libro di Storia Romana in modo da ripetere qualcosina nei momenti in cui non dovrò fare nulla.
Non vedo l'ora di finire l'università per lavorare e prendere parte a convegni tipo questo, spero non in qualità di hostess. . :)

Nessun commento:

Posta un commento