martedì 15 aprile 2014

It's over



Hey guys.
Got a very sad news: I broke up with my boyfriend yesterday, after a relationship of two years and six months.

I am feeling really miserable and today was just awful.. I tried to do a few things but I just wanted to cry every single second.
I know it will be very hard for me, but I will try my best.. I need to stay focused on my goals - like giving exams and keeping fit.
I know I will be missing him so much, but this just happened and I need to deal with it.
I am feeling miserable and I still can't believe it happened.. anyway a lot of people are being very nice to me and I appreciate every single thing they do to make me feel better.
I don't want you to commiserate me, that's the thing and there's nothing others can do, it's all about me working on myself and building a new me.


-----


Ciao ragazzi.
Ho una brutta notizia da darvi: io e il mio ragazzo ci siamo lasciati dopo due anni e mezzo.
Sto veramente male e oggi è stata una giornata terribile.. ho provato a fare qualcosa ma ho avuto il magone tutto il giorno.
So che sarà davvero dura per me ma proverò a fare del mio meglio.. devo restare concentrata nel perseguire i miei obiettivi: continuare a dare esami e frequentare la palestra.
So che mi mancherà tantissimo, ma la cosa è successa e io devo reagire.
Sto malissimo e ancora non ho realizzato che la cosa è successa.. un sacco di gente comunque mi è molto vicina e io lo apprezzo molto.
Non voglio che abbiate compassione di me, non c'è niente che possano fare gli altri.. solo io posso darmi da fare per costruire una Giorgia 2.0.

Nessun commento:

Posta un commento