domenica 27 aprile 2014

Life as a single

More pix on my Instagram
Hello guys. :)
Today I am doing a recap of my life since I broke up with my boyfriend.

Since it was a two years and a half long relationship to be honest I have to say that I felt really down the first days but, with the help of a lot of different people, I managed to feel better.
I decided to be away from my pc and my phone, so I spent time with myself, my friends and doing some shopping. I bought a pair of Superga and a Superga shaped keychain (obviously green), I went to the hairdresser's, to the gym almost everyday and downtown very often. Now I am doing good, I got my life sorted out again and I am starting to appreciate again my life as a single. :D

--------

Buona domenica a tutti. :)
Oggi faccio un recap della mia vita nelle ultime due settimane, cioè da quando io e Giuseppe ci siamo lasciati.
Essendo stata una relazione di due anni e mezzo devo dire molto onestamente che i primi giorni sono stati davvero duri; poi, però, anche grazie agli input di tante persone diverse ho iniziato via via a stare meglio. Stando lontana da computer e cellulare mi sono dedicata a me stessa, alle mie amicizie, ma soprattutto allo shopping. Ho comprato un paio di Superga e un portachiavi a forma di piccola Superga (rigorosamente Verde), sono andata al parrucchiere, in palestra quasi ogni giorno, e ho fatto tanti giri in centro. Adesso sto bene, ho ripreso le redini della mia vita e finalmente inizio a riapprezzare la vita da single indipendente. :D






2 commenti: